Komu i za co dowiecie się czytając dalszą część posta ;**
WOW! Gracias como siempre por sus críticas tan positivas y que me dan muchas fuerzas! http://t.co/aBypnrxXOt
— Tini Stoessel (@TiniStoessel) styczeń 12, 2014
w tłum.: WOW! Dziękujemy za bardzo pozytywne opinie, dają mi wiele sił! Otóż gwiazda dziękowała Marcelowi Stiletano, który napisał bardzo pozytywny artykuł o "Violetcie"
Na potrzeby bloga TINIASNEWS.BLOGSPOT.COM wykonałam tłumaczenie tekstu.
PROSZĘ O NIEKOPIOWANIE BEZ MOJEJ ZGODY I PODANIA ŹRÓDŁA! ;))
V-lovers przejęły włoskie ulice.Z opasek i plakatów,na których świecą serca na jasnym papierze i żywe kolory powtarzają się w ośmiu miastach od początku stycznia. Masowy rytuał kultu wielkiego nowego idola nastolatek na półwyspie.
Celem tej niesamowitej fali zapału jest nie kto inny niż Martina Stoessel, wykazując w tej drodze zagranicznej wycieczki, że "Violetta" jest globalnym sukcesem. Miejscowi nic nie robią, ale sprzedają się bilety ofiarowane do sprzedaży w każdym włoskim mieście, za które zapłacić trzeba przeszło 300 euro za każdy. To co wydarzy się w Rzymie, dziś wieczorem stwierdza seria pięciu wyprzedanych koncertów rozpoczętych wczoraj w Palazzo dello Sport, o pojemności 12.000 widzów.Przyszło wielu znanych z ich dziećmi, miejscowy idol piłkarski Francesco Totti. Oficjalna wartość biletów waha się od 44 do 247 euro, tanie w porównaniu do tego, ile będzie kosztować, aby zobaczyć "Violettę" w Paryżu w sobotę 18: tam siedzenia kosztować będą między 199 a 299 euro.
Spektakl prezentowany we Włoszech jest taki sam,jak ten który miał swoją premierę w Buenos Aires, a następnie Środkowej Argentynie i kilku krajach Ameryki Łacińskiej. Wycieczka obejmuje 57 koncertów w 12 krajach, a zakończy w Luna Parku, występami od 28 lutego do 4 marca. We Włoszech Stoessel przyszła z całą obsadą show, w tym lokalnymi osobami: Lodovica Comello (Francesca) i Ruggero Pasquarelli (Federico).
Kilka dni temu, w Corriere della Sera, mówiono o Martinie Stoessel i Violetcie jako urodzonego bezprecedensowego sukcesu w telewizji (program jest transmitowany we Włoszech przez lokalną telewizję i Disney Channel RAI ), że nawet Miley Cyrus jest w stanie to naśladować. "Bez wątpienia, mówi notatka podpisana przez Alessandro Sala-,Violetta jest gwiazdąmłodszego pokolenia. " Wizerunek postaci granej przez Stoessel jest już zainstalowany w większości włoskich gospodarstw domowych przez wszechobecnego handlu: wszystkie rodzaje linii odzieżowych, zestaw do makijażu, książki, czasopisma, albumy, figurki, ręczniki, mikrofony, kalendarze i zabawki pośród których Lalka Barbie się wyróżnia.
Obecność tłumacza we Włoszech rozpoczęła się w nowym roku uroczystością ze specjalnym zainteresowaniem gali telewizyjnej L'anno che verra , wydaną przez pierwszy ciąg RAI z rekordową publicznością. Brał także udział w ostatnią środę w audiencji ogólnej w Watykanie, aby powitać z Peterem Lanzani, chłopakiem, papieża Francisco. Jej fani są wszędzie.. Każdy występ Violetty we Włoszech ma swoją własną nazwę: V-Day!
* * *
Mam nadzieję, że spodoba Wam się artykuł i nie zrobiłam wielkich błędów! ;))
#M
WOw! Haha tak jak w tytule xD
OdpowiedzUsuńNie zrobilas zadnych błędów!
Super,że tłumaczycie tu artykuły dla czytelników!
Fajnie też,że tylko wy macie ten artykuł!
No dobrze, a teraz o artykule! ;)
To prawda,Tini i "jej fani są wszędzie"! Bilety są bardzoo drogie ale opłaca się je kupić! Tyle emocji i sam fakt,że można ich zobaczyć na żywo wywołuje ogromną radość.
Tini jest tak blisko nas! I dlaczego nie moze do nas przyjechac?! Nie rozumiem tego!
Ale tak ogólnie to..:
Chcę więcej!
Piszcie dlaej posty,bo są super!
Zaglądam codziennie!
P.S Nie moge doczekac sie nastepnego rozdzialu! Piszecie świetnie!Wstawiajcie jak najszybciej!
;**
Dziękujemy za miłe słowa;** Cieszę się, że tak spodobał Ci się ten post.
UsuńNiedługo pojawi się rozdział ;))
Czekamy na więcej komentarzy ;**
#M